دافظ

شیخ چند روزی می رود سیر آفاق. این را اینجا می گوید چون عادت دارد دو روز که غیبش بزند بیایید اینجا پاشنه در را در بیاورید بس که کامنت و نامه اینها بگذارید. بعد تا بر می گردد گوسفند بکشید که شیخ آمد با صدای چی. حالا درست است عکس شیخ توی آب و آینه نمی افتد و برای دیدنش باید توی خشت خام نگاه کنی و اینها ولی شما دو روز که ما را ندیدی اینطور خودکشی نکنید.

سال هم که تمام می شود. به درک. سال بعد هم بهتر از امسال نیست. میروزینوزوروس هم گفته سال بعد سال بگای اسلامی و تحمل ملی نامگذاری شده. خودتان حساب کار دستتان بیاید.

فقط یک خاصیت دارد این سال پلنگ. آن هم این است که سر سال تحویل به جای آن هیبت مهیب می توانید یکی از این تی وی های بیگانه را بگیرید پیام مادام موسیو را تماشا کنید.

۴ نظر:

دخترك گفت...

مي روي و اين ريشت خون خلق ميريزد....قبل اينكه برويد يك پيام نوروزي خب بگذاريد جهت مريدان خاصه...بعدشم كي خودش را جر داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عمرا

نیک آیین گفت...

از بابلسر می خواهیم گرد کنیم سمت سوادکوه... شنیده ایم شیخی در یکی از کلبه های آنجا مقیم می شود که کرامات غریبی دارد. بلکه پیدایش کردیم.

لیلا گفت...

درسته که کم صبری و اینکه دلمون براتون تنگ میشه رو سرکوفت زدین بهمون ، ولی خدا وکیلی دیگه برگردین اینجا رو آبپاشی کنید ! بسه دیگه تنبیه !

ناشناس گفت...

شربتي از لب لعلش نچشيديم و برفت
روي مه پيكر او سير نديديم و برفت