خبرگذاري


خبر اختصاصي(متن كامل كيفرخاست*- فوري):
بعد از افشاي نقش بنياد آلبرت انيشتين( مروج جنبش بي خشونت، مهره صهيونيزم و عامل كشتار برادران مسلمان هيروشيما و ناكازاكي) در ناآرامي‌هاي اخير، به تازگي يكي از به استلاح اسلاهتلبان به استلاح زنداني در اعترافات خود به همكاري با كمونيست ورشكسته و وازده، نيكلاي گوگول، كه از عوامل اف بي آي در بر اندازي حكومت دوست و برادر، شوروي سابق، بود و در پوشش زيبايي‌اندام‌كار چند باري به ايران سفر كرده بود،‌ اقرار كرد.
همچنين يك لبنياتي در تهران با نام هابرماست كه ارتباطش با منافغين اثبات شده، متهم به توزيع ماست آلوده به ويروس مننجيت در بازداشطگاه ها شد كه يكي از اين بازداشطگاه ها به علت استفاده از محصولات لبني غير استاندارد پلمب شده و وزارت درمان و دادگستري از هموطنان در خواست كرده جهت دريافت كوپن رفات، به ساير محلهايي كه به زودي در برنامه تفسير خبر ووآ اعلام مي شود مراجعه نمايند.
در ادامه افشاگري هاي تكاندهنده سران آشوبها در دادگاء و همچنين اعترافات جاسوس معروف حسين آقا كه به كانادا هم سفر كرده، معلوم شد كه اغتشاشگران طبق يك برنامه مدون كه از سرويسهاي بهداشتي و امنيتي ساير نقاط جهان به آنها ديكته شده است، سعي در كشيدن ابعاد به اسطلاح جنبش به تمام زواياي زندگي مردم داشته اند:
1- شاخه زنان: اين طرح كه ابتدا توسط شخصي موسوم به شبنم توازع با نام مستعار لويزيا مي آلكوت و علامت اختصاري "ش.ت."، كه از عناصر شناخته شده يكي از باندهاي فساد معروف محله پولدارنشين چيذر است، با نام "زنان كوچك" و به قصد تحقير زن مصلمان مطرح شد، با درايت مردم در هم شكسته شد. اما عناصر ورشكسته و فاسد باقي مانده از اين گروهك،‌ همچون "م.ا.ك"، "ش.ص" و همينطور "س.ي" با اسم رمز سوسانو يونتابال و همچنين بورسيه ارگان صهيونيستي نوبل، "ش.ع" با عضوگيري از بين جوانان بي دين و فريبخورده طبقه متمول، شاخه زنان انغلاب پشمي را به وجود آوردند. جوان بائز، جميله بوپاشا، آنگ سان سوچي از ديگر اعضاي معلوم الحال اين گروهك هستند.
2- شاخه اراذل و اوباش: اين شاخه كه توسط فردي به نام دونالدداك، معروف به رامزفلد، در تپه هاي سيدخندان تاسيس شده با همكاري كنفدراسيون جوانان تاي چي چوانيست كه شاخه نظامي چريك هاي مائويست موسوم به خمرهاي سرخند و با همكاري پل پت و انورسادات و زني با نام اشرف غرارگا، اقدام به عضوگيري از اوباش شناسنامه دار تهران كرده و جهت تخريب اموال عمومي و مخالفت با هر گونه مدرنيزاسيون به سطلهاي زباله مكانيزه شهر كه يكي از شونصد هزار اختراع ثبت شده در دول‌ات نهم است، حمله كرده و اقدام به پرتاب سنگ به پرندگان كرده اند.
3- شاخه خارج از كشور: اين شاخه در تمام كشورها به جز صوريه و لبنان و ونضوعلا، شعبه داشته و از طريق موبايل، گاز اشك آور، متاليكا و مواد كشتار جمعي سعي در براندازي داشته اند.
ياد آور مي شود كه بسياري از اعضاي اين سازمان مخوف هم اكنون دستگير شده اند و از آنها انواع اقسام موبايل، كارت اينترنت، تويتر و تعداد زيادي عكس احمد شاه مسعود كشف شده است.
گفته مي شود جمعي از دانشجويان مسلمان در اقدامي خود جوش پرچمهاي كانادا(توليد كننده نوشابه مضر معروف)، لوكزامبورگ(صادر كننده اجناس لوكز و تجملات و مخرب مصرف الگوي اصلاح)، ليبريا(حامي ليبرال دموكراسي و نهزت به اسطلاح آزادي) و نروژ(همينطوري الكي) را به آتش كشيده و با شعار مرگ بر كانادا، مرگ بر كره جنوبي، مرگ بر صدام انزجار خود را از عوامل سحيونيظم جهانخار آمريكا و هم پيمان كثيفش، نادر شاه قاجار نشان دادند و خواستار تعطيلي سفارت ملبورن در ايران شدند.
همچنين در ادامه موج اغتشاش در تهران، حدود دوازده تن از طرفداران موصوي با تجمع در يك ايستگاه اتوبوس اقدام به شعار دهي نمودند و سمعك پسر سيزده ساله ناشنواي كارگر كفش ملي را كه از آنجا رد مي شد دزديدند، كه با دخالت گردان هفتم تاصوعا اين آشوب ها در هم شكسته شد. متاسفانه سي و هفت نفر از پرسنل خدوم كه با لباس شخصي جهت خريد از خانه خارج شده بودند و به علت احساس تكليف به كمك برادران گردان هفتم رفته بودند به شهادت رسيدند. پيكر پاك اين عزيزان پس از يك ماه در صردخانه كحريزگ به خانواده آنها تحويل داده خواهد شد.
* به خدا دادصتان همينها رو خوند تو دادگاء

۷ نظر:

سوخ گفت...

هان؟!

لیلا گفت...

حضورشو تست کرده بنده خدا ! می گم خوب شد نوشتید من گفته های دادستانو نشنیده بودم

mo.mad گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
soookh گفت...

چه گهي دارن مي خورن اينجا؟

ته لق گفت...

حضرت والا! قربان شوما به ا.ن. (معروف به ابراهیم نبوی، با ا.ن. اصلی اشتباه نشود) از عوامل شاخه ی نیش خند علاقه دارید نه؟

ته لق گفت...

یک چیزهای دیگری هم گفت. عده ای به پیروی از یک نویسنده ی معلوم الحال، شلوارهایی موسوم به "جین" به پا می کردند که دارای زیپ یا دکمه بود و برای سرعت بخشیدن در عمل تجاوز به عنف و حتا انتشار و پاشیدن اکاذیب در سطح شهر به کار گرفته شد. این گروه با خریدن تلویزیون های شارپ که توسط گروه های صهیونیستی تاسیس و اداره می شود سعی در سود رسانی به این گروه ها داشتند. ضمنن شاخص فساد هم که بارها و بارها توسط حضرت آقای ا.ن. و کارگزارش خ رد شد توسط دقیقن همین گروه چاپ و به صورت میلیونی توزیع شده بود. همچنین از این نوع تلویزیون ها که با طراحی ویژه برای نصب فوری به شبکه های مبتذل ماهواره ای ارائه می شود در خانه ی یکی از نخبگان مردود شده ی حوادث اخیر (اینجا صدا قطع شد. یک کلوزآپی بود از دهان کم دندان دادصتان که چندبار پخش آهسته هم شد ولی من که نفهمیدم کی بود) هم یافته شده و در دوره ی قبلی از همان نوعش در مستند تبلیغاتی اش به کار رفته بوده. که کاملن نشان دهنده ی همکاری تیمی و کار گروهی خوب و پرهیز از تک روی و در خدمت تیم بودن آنها می دهد.

سوخ گفت...

جدا اينها رو هم گفت؟ تو چرا هر بار كه آپديت مي كني وبلاگت چند ساعت مي رود توي كما؟