مهران برره

يك دانشمندي نامه نوشته به مهران مديري كه در حمايت از جنبش سبز از همكاري با صدا وسيما خودداري كن. (اشاره به خبر پخش سريال تازه مديري در پاييز)
برايم جالب است كه مردم چه فكري توي سرشان است. اگر چند ماه بعد اين قوطي حرامزاده را بازكرديد و ديدي تويش يك سري از اوباش برره با شالهاي سبز و با چماق مردم را كتك مي زنند و اسم سردسته شان ميرفرهاد است تعجب نكنيد لطفا. حقتان است كه ديگر شما باشيد نامه ننويسيد.
باز خدا را شكر به ا.م.جوله كسي نامه ننوشت.

۶ نظر:

Unknown گفت...

فکر را بسیار بجا استفاده نمودید. سایه عالی مستدام.

لیلا گفت...

دیگر قوطی حرامزاده فکر نکنم باز بشود :) بازگشت ظفرمندانه تان مبارک یا شیخ ! چشم فقط راجع به سرجوخه زاده می نویسیم ...

لیلا گفت...

در ضمن من دهنم سرویس شد تا اینجا با اینترنت زغالیم کامنت گذاشتم که فکر کنم کارمای خودم باشد و کلی چیز میز برای این متن و قبلی نوشته بودم ولی حال ندارم بازنویسی کنم مطلبم هم بیشتر از اینکه جوابیه باشد پاسخ به درخواست عمو حامد بود برای آپدیت :) قدرش را می دانیم و خوشحایمم که شیخ هم برگشته

mo.mad گفت...

قدم هاتان سبز ِ جنبشی شیخ.

دخترک گفت...

ای شیخ ما هم ایضا دهنمان به فاک عظما رفت نتوانستیم برای ان پست قبلی کامنتی بنهیم....خداوند بیامرزد سایت دانشکده را که امروز مارا به این افتخار نایل نمود و نمود به سختی.....شنیدم کتک خورده اید یا شیخ؟جان بی ارزش ا.ن فدایتان کل بلاگستان به شما مفتخر است .....این قوطی حرامزاده ما نمیدان چرا تازگیها فقط جمشید چالنگی و حمیده ارمیده قربانش بروم بهنام ناطقی از خود در میکند بعلاوه جومونگ وگرنه مارا و جمله بستگان را با ان کاری نیست...قهر هم نکردهایم شیخ...اگر هم قهر کرده بودیم به خاطر این جنبش اشتی میکردیماز لحاظ اتحاد.

Unknown گفت...

عقده ای شدم فک کنم. اما هیچ وقت آن قسمت اعتصاب غذایش با پیردوست را فراموش نمی کنم.